kiymetteke Kızlar oğlum 18aylik bugün test yaptım po,itif etmiyor oğlum napicam ben nasıl sütten kesicem aranızda doğuma kadar emziren var mi
Sevensevilen kiymetteke emzirmeyi kesmenize gerek yok beslenmenize ve vitamin takviyelerine dikkat edin.
tarcinnn kiymetteke 2-3 ay daha emzirebilirsiniz diye biliyorum . Ki emzirmeyi kesedebilirsiniz artık 1,5 yaşında olmuş. İdeal kesme ayında aslında
2bebislianne_ Oğlum 11 aylık ben 7 aylık hamileyim emzirmeye devam ediyorum ama siz kesebilirsiniz büyümüş bebeğiniz
kiymetteke 2bebislianne_ oluyor mu ki öyle emizrsem 7aya kadar etrafındakiler çok korkutuyor beni işte sağlıksız süt hasta olur falan bu doğru mu
MehAkIl Humaahsen 2bebislianne_ kızımda 11 aylık şuan 7 aylık hamileyim doğuma kadar emzirecek misiniz
2bebislianne_ kiymetteke hayır ya öyle bişey yok Eski kafaların bilmediği şeyler malesef Doktorlar emzirebilirsin diyor Ebe de emzirebilirsin dedi
kiymetteke gkzehra evet canım korunuyorduk geri çekilme ileydi bir buçuk senedir bişey olmadı ama nasibi mi vardı artık anlamadim
hnnl kiymetteke canım ben 6 aylık olana kadar emzirdim ama ne kadar emzir deselerde emzirme sütun herseyi değişiyor çünkü kendimden biliyorum o karnındaki çocuk bu sefer dogru düzgün gelişemez senin enerjin kalmaz artık öbür bebeğin rızkı benim sütüm rengi bile değişmişti kızım emince kusardı bıraktum bende
mobesebesir kiymetteke kesmesize gerek yok sizi hem hamilelik hem emzirme zorlamazsa devam edin daha sonra tandem bile yapabilirsiniz bunun çok örneği var
kiymetteke mobesebesir insAllah eğer baktım iyiyim çocuğumda iyi kesmem ama karnımdaki zarar görürse kesrim çok korkuyorum ya
tarcinnn kiymetteke benimki de çok bağımlı sırf o yüzden sürekli emmek istiyor yemek yemiyor. Ben de bekliyorum 18 ay dolmasını memeden kesmek için belki iştahı açılır