htice2909 4 buçuk, 5 aya kadar beyaz gürültü kullandım. Daha sonra uyku erimine geçince dönence aldım. Onun müziği ile uyumaya devam etti. Müziği bile bırakmayı çok istedim. Her yattığında tepesindeki dönenceyi çalıştırıyordum. Ne zaman ki 2 yaşına geldi bir gün odasından beni çağırdı. Anne bunu kapat. Ben sessiz uyucam dedi. Ne dedim. Sevindim anlatamam. Tamam kızım olır kapatayım. Bir dene bakalım dedim. Ve gerçekten uyumuştu. O günden sonra yaklaşık bir buçuk yıldır. Desteksiz ve müziksiz uyuyor. Beyaz gürültüden sonra müziğe geçin. Ona da alışacak. Bir değil iki değil üçüncü de muhakkak alışacak. Bebeğe ne verirsek alışkanlığı o oluyor. Yani uyumadı işre deyip, bırakmayacaksınız uygulamaya çalıştığını şeyi..
ne yaparsanız yapın daima istikrarlı olun. Her şey yoluna giriyor ve sizin istediğiniz gibi oljyor