Merhaba 4 buçuk aylık bebeğim hala beyaz gürültü ile uyuyor. Kapattığım an uyanıyor. Sesini azalta azalta bitirmeyi denedim bu defa da uyku süresi kısalıyor. Ne yapmam lazım bırakan anneler nasıl bıraktı veya bir zararını gören oldu mu deneyimlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim ❤