Tubasahra Gunesnil_23 😁 Aklıma geldikçe doktora sormadığım için dua ediyorum.Adamin suratının ne şekle gireceğini düşünüp duruyorum
nurze01 Tubasahra hahahaahsh 😂😂😂😂 Kız bu mal halleri hamilelikte oluyor mu acaba. Bende sürekli evin anahtarını aldığım halde kendimi hep evin anahtarını arıyorken buluyordum
bernaesin nurze01 saklıyorum saklıyorum o kadar da kötü değil aslında biraz düzeltme yaptim söktüm tekrar ördüm çok emek var üstünde😁😁 kızım büyüsün giydircem 😁
Mtzzeynep nurze01 benim değilde yengemin başına gelmişti. Abimle beraber hastaneye kontrole gitmek için yola çıkıyorlar. Ezan okunuyor abim diyor sen burda bekle ben namazı kılıp geliyorum. O sırada bi otobüs gelmiş yengem binmiş gitmiş sonra kafası dank etmiş abim yok yanında, inmiş otobüsten yürüyerek geri gelmiş abimi beklemiş 🙈
Beraninannesii nurze01 4 ay kiraz aserdim donuk ve konserve yedim ama kesmedi beni sonra zamanı gelince eşim beni kiraz bahçesine götürdü ben mutluluktan agladim ağaçlara sarılarak 🥲😁
SonSamuray nurze01 Ayy dur bende yazayım asdghjlş 20.haftalar çok fazla gaz yaptı vücudum. Eşim gel film izleyelim dedi mısırları patlattı geldi. Oturdum yanına mısır yiyip film izliyorduk. Gaz gelince pıs pıs gizliden salayım dedim asdfghkllş cart diye sıçtım 🤣🤣🤣🤣 filmde yalan oldu. Mısırları da yiyemedik 🤣🤣
nurze01 SonSamuray ahhahaahah bu yemin ederim yaşandı. Ay şuan gözümden yaş geliyor 😂😂 senaryo aynı ama sadece bizde mısır yok. Ve ben normalde çok dikkat ederim böyle şeylere. Bende öyle salınca eşimle krize girmiştik bizde 😂😂😂
nurze01 Tubasahra aynen ya bende de kaldı bir şeyler sanki fark ediyorum bazen. Valla üzülmüyor da değilim yani. 7 buçuk ay oldu doğum yapalı acaba bir takviye mi alsam diye düşünüyorum bazen
Sevval1507 nurze01 hamileliğimin son günü en komik anı yaşamıştım😂kızım gelmek bilmiyordu 40+4 olmustuk gece lavaboya gittim hopp suyum gelmiş eşimi güle güle uyandırdım aşkım kalk suyum geliyor yuppi felan fisman 😂😂eşim de diyor bu böyle birşey değildi korkman lazımdı felan kendisine o an çok gülmüştüm ama 27 saat suni sancı çekince korkmam gerektiğimi anlamış oldum sfsgsgsg
Mertveannesi2211 nurze01 eşim dondurmayi bitirdi diye baya küs kalıp ağlamıştım,aynısını getirse de nafile çünkü benim canım o dondurmayı istemişti 😀😀
yokolmaz nurze01 eşim benimle normal bı şekilde konusuyo halbuki ama ,ben bana birdaha bağırma diye ağlamıştım ,eşimde ben ne yaptım şimdi dedi ,sen zaten hicbisey yapmiyosun yat zibar dedim 😀😀😀gidip yattı diye yine agladim 😀😀😀aklımıza gldikce güleriz …
nurze01 yokolmaz ya vallahi bu da tam ben😂😂 eşlerimiz iyi ki var ya. Nasıl da katlanmışlar bizlere ❤️
1sirinannesi yokolmaz Ay bu ben ya durduk yere herşeye alınırdım, bir de adamın hep günahını alıyordum. 🤣
Beraninannesii nurze01 Birde ilk ciktiginda hani minik paketler ile marketlerde satılır ya o zaman görmüştüm ay kiraz diye bagirmistim ulu orta eşim alamam çok pahalı dedi elimde market arabasıyla hüngür hüngür ağladım almıyorsun diye teyzenin biri yazık günah hamile karın cocugun eksik kalır al dedi de öyle aldı 😅