nurze01 Kızlar hiç unutamadığınız en komik anlarınız nedir? Ben bi ara istemeden o kadar çok ağladım ki eşime artık “ben artık ağlamak istemiyorum” diyip ağladım 😂😂 bide yerli yersiz durmak bilmeyen kahkalarım vardı😬 çok komik değil hatta bazen hiç komik olmayan bir şeye ama ben sanki dünyanın en komik bir şeyiymiş gibi gülüyordum ve yine kendimi durduramıyordumm🫣😂🥹
gencmom_ nurze01 8 aylık falandım bakkala gidip geldim hiç bişeyim yok normalim öyle sohbet muhabbet ederken altıma işemiştim hhhahaahah o an çok kötü oldum ama sonradan aklıma gelince güldüm
Esraesra08 nurze01 uykuda osuruğuma uyanıyodum kocam duydumu acaba diye düşünmekten gece uykum kaçıyodu 😀neyseki geçti
bernaesin nurze01 hahah😁 bende kızım için hırka örmek istemiştim bu papatyali olanlar var ya video izleyerek örüyordum örgüyü çok iyi bilmiyorum çünkü hırka bittiğinde kolları dimdik kalmıştı korkuluk gibi o kadar komikti ki gülmekten altima isemistim 😁😁 emeğime mı yanayım hirkanin olmadigina mı eşim sürekli dalga geçer hâlâ tekrar orsene diye
Dmlygt nurze01 7.ayım falandı sanırım eşimden dondurma istemiştim cornetto istediğim halde o magnum alıp gelmişti istediğimi almadın diye yarım saat ağlamıştım 😀😀😀😀
nurze01 gencmom_ ahaahaha yaa son zamanlarda o korku bende de hep vardı. Ne yapalım bacım elimizde olan bir durum değildi kiii😂
nurze01 bernaesin hırka bittiğinde kolları dimdik kalmıştı korkuluk gibi Valla kusura bakma okurken bende krize girdim 😂😂
bernaesin nurze01 hahah yok bacım çok komikti zaten 😁😁 unutamıyorum hiç o günden sonra bişey örmeye tövbe ettim 😁
ZeynovePoyraz Bir tane kızım var, ikinciye hamileyken 8 ay kadar kız bebek beklediğimizi sanıyorduk, son 1 ay erkek olacağını öğrenmiştik, öğrenince ağladım ama üzüntüden mi sevinçten mi bilmiyorum😃komik mi trajikomik mi siz karar verin😇
Damla_eflin nurze01 Bende Sürekli Ağlıyordum Hatta Doğuma Az Kala Eşime ‘Ben Doğurmak İstemiyorum Al Sen Doğur’ Diye Ağlamıştım 🤣
Gunesnil_23 nurze01 Hahaha şimdi aklıma geldi bir yandan çay içip bir yandan ağlayıp bir yandan da eşimle konusuyordum eşimde o halime baya gülmüştü ☺️🤣
bernaesin nurze01 saklıyorum saklıyorum o kadar da kötü değil aslında biraz düzeltme yaptim söktüm tekrar ördüm çok emek var üstünde😁😁 kızım büyüsün giydircem 😁
nurze01 Damla_eflin bende öyle cidden ikinciyi düşünüyorum. eşim ben senin o hallerini çekmekten korktuğum kadar 2. Çocuktan korkmuyorum diyip duruyor 😂😂
Tubasahra nurze01 3. hamileligim de doktor igne verdi leke görürsen vurdur dedi.O an içimden ne lekesi ben nasil görcem ya sırtında çıkarsa görmezsem diye düşünmüştüm.Bence en mal halimdi ahhaahaha.Allahtan sesli düşünüp doktora demedim.😁😁😁😁
nurze01 Tubasahra hahahaahsh 😂😂😂😂 Kız bu mal halleri hamilelikte oluyor mu acaba. Bende sürekli evin anahtarını aldığım halde kendimi hep evin anahtarını arıyorken buluyordum