Gunesnil_23 sahil inanılmaz soğuk esiyor, balkonlar kapalı ama bir çıkarsak vuhuuuuu 🎉🎉🎉 Bursa burası, lodos var yere geçti her yer… Hava sıcacık, t-shirt ile geziyorum ama fırtına kötü işte… Şu evde oturduk oturali maksimum 580 lira fatura ödedik, güzel ısındığımız zamanlarda… Tabi zam yoktu o zamanlar 🥲