Deletedmom_75 incimira Aslında gariplik değil bende deterjana çok ilgi duymuştum özellikle vikingin çam kokulu olana yiyesim geliyordu içime cekiyordum onunla temizlik yaparken oda bir eksiklikten dolayi oluyormuş bi ismi vardı hatırlayamıyorum.
Tuche89 Miran474 ᴀʏ ʙᴇɴɪ̇ᴍᴅᴇ ʙᴜʀɴᴜᴍᴀ sᴜ̈ʀᴇᴋʟɪ̇ ʙɪ̇ʀᴀ ᴋᴏᴋᴜsᴜ ɢᴇʟɪ̇ʏᴏᴅᴜ😀 ʜᴀʟʙᴜᴋɪ̇ ʀᴀᴋɪ sᴇᴠᴇʀɪ̇ᴍ ʙɪ̇ʀᴀ sᴇᴠᴍᴇᴍ
Miran474 incimira yok ama sade soda getirdi eşim içine bişiler kattı keskin bi tat yaptı içtim öyle yoksa duramazdım içmeden ozaman keskin tatlar aşeriyordum
Sinem57 incimira su böreği yiyecek ama aslında normalde nefret ederdim ve oturdum yedi nasıl yediğimi bilmiyorum hala da🤣🤣
incimira Sinem57 bende de hamsi aşkı oluşmuştu normalde aynı ortamda bile bulunamıyorum çatır çutur yiyodum
endoplazmikretikulumiste incimira bunlar gerçek mi yahu ben hiç aşermedim duyunca şaşırıyorum doktorumda aşerme diye birlerin bilimsel bir karşılığı yok dedi aslında yalanlamıştı .
incimira endoplazmikretikulumiste aşermeler genelde besin eksikliğinden kaynaklı oluyor bedeninde eksin olan vitaminler gibi mesela et çekerdi canım b12 eksikliğindendir dedi annemde kadın doğumcu benim