2cocukluanne222 niloyaaa ya bazen geç döllenme olabiliyo sen bı 2 günde bı test yaptır yukseliyosa sorun yoktur gorumcemde öyleydi çünkü
niloyaaa 2cocukluanne222 2 gün sonra test vericem tekrar inşallah bi sıkıntı yoktur, ama kasıklarım öyle bi ağrıyorki 😔
2cocukluanne222 niloyaaa ilk zaman oluyo baya göğüs ağrısı sinir öfke kasık ağrısı uyku halsizlik istah açılması kapanması bunlar normal
Catlakbiranne niloyaaa Şu doktorlarda ne atıp tutmayı seviyor hamilesiniz işte Neye dayanarak dış gebelik şu bu diyorlar Bana da hamile değilsin dedi 2.5 yaşında oğlum
Catlakbiranne niloyaaa Boşa korkuyorsunuz değerim 6 ydı benim Değer sayısı önemli değil Önemli olan sağlıklı artması