niloyaaa Doktor dış gebelik, düşük ya da biyokimyasal gebelik olabilir dedi bir kaç gündür kahverengi lekelenmem var
2cocukluanne222 niloyaaa yess hamilesin 2 günde bı tahlil ver yükseliyor ise sikinti yoktur canim hayırlı olsun
MeetJoeBlack niloyaaa ben de 66 ile öğrendim. Ama önemli olan değerin düşük olması değil, düzenli bir şekilde yükselmesi o yüzden gün aşırı kan vermiştim ben hep 2 katına çıkıyordu.
emilia niloyaaa Hayırlı olsun canım hamilesin, benimde ilk kan verdiğimde 120 falandı galiba. Hiç modunu düşürme :)
niloyaaa 2cocukluanne222 ayy inşallah dediğiniz gibidir doktor dış gebelik vb diyince bi korktum açıkçası
2cocukluanne222 niloyaaa ya bazen geç döllenme olabiliyo sen bı 2 günde bı test yaptır yukseliyosa sorun yoktur gorumcemde öyleydi çünkü
tosbiksmoms niloyaaa ben 112 arkadasim ise 35 ile öğrenmişti ikimizinki de gayet saglikliydi. Tabrik ederim.
Kuzularinanasi niloyaaa ben 20 kusurle ogrendim.2gun sonra en az 2katina cikiyorsa sagliklidir.degerin dusuklugu yuksekligi onemli dgl.