minik_sercemm benim kızım da 1 ay 20 günlük ve evet beşikten nefret ediyor ben de yanımda yatırıyorum. Bizimki de ilk zamanlar sürekli ağlıyordu sürekli meme istiyordu meme veriyordum yine ağlıyordu ve gazlı bir bebekti. Kendini çok sıkıyordu mosmor oluyordu kaç doktora götürdüm herkes kabız dedi halbuki gazlıydı. Ben de mama başladım sadece sütümle kilo almadığı için destek olarak mama veriyorum ama emzirmeye de ihmal etmiyorum her fırsatta emziriyorum, mama vermeden önce emiyor sonra mama veriyorum. Her emzirdiginde gazını çıkar, ayaklarının altına zeytinyağı sür ben çok faydasını gördüm keşke daha önceden bilseydim. Zeytinyağını ayağının altına sürünce kendi kendine gazını yapmaya başladı. Sürekli egzersiz yaptır ayaklarını bisiklet sürer gibi çevir, yüzüstü yatır bunlar rahatlatıyor. Ayrıca nurse harveys in colex şurubu var onun da çok faydası var. İlaç değil zaten takviye, ben uzun süre kullandım doyurduktan sonra bir çay kaşığı verirsen rahatlatır. Gaz damlaları daha çok gaz yapıyor kaç tane gaz damlası kullandım bana mısın demedi. Bebeğin aç olduğu için de uyumuyor olabilir benimki öyleydi çünkü. Mamaya başladıktan sonra seninki gibi 3 4 saat uyuyor gece zor uyandırıyorum. Allah yardımcın olsun gazlı bebek biraz yorucu oluyor ama hepsi geçiyor, sadece biraz sabırlı olmalısın. Dediklerimi uygularsan işe yarar rahatlarsın. Normalde 4 5 ay sürüyormuş ama biz rahatladık çok şükür 2 ay olmadan. Zeytinyağını karnına da surebilirsin göbeği düştüyse. Rezene çayı, kimyon anason çayı içebilirsin bunlar da rahatlatıyor. Ben çok doktora gittim daha kötü oldu bebeğim. Bu zamanlarda ten teması rahatlatır kucağına almaktan çekinme ben en son kendime bağlamıştım. Sling veya kanguru kullanabilirsin. Zaten zaman geçtikçe hafifliyor her zaman bu kadar şiddetli olmuyor. Sadece sabredip çare aramaktan vazgeçme sakın kalmaya çalış senin tedirginliğin stresin de onu etkiler. Sakinleştirmeye çalış kucağında. Bol bol egzersiz yaptır