minik_sercemm Gmzcbt21 ne kadar damlaların fiyatı ben metsil kullanıyorum ama fayda etmedi gibi nurse harveys çok öneriliyor eğer kullandığım damla iyi gelmezse doktora sorarak başlarım artık.
Gmzcbt21 minik_sercemm Mommys bliss 310 lira civarı ama büyük bir şişe normal damlalar gibi ufak değil. Nurse Harvey hatırlamıyorum onu. Şifa olsun inşallah
minik_sercemm simemce benim bebeğim şuan çok küçük kanguru kullanamam biraz büyüsün kullanırım artık siz kaç aylıklen kullanmaya başladınız?
Zinnetnur minik_sercemm şuan tek tavsiyem pilates topu ve youtube piş piş süpürge sesi . Son zamanlarda ben bunu keşfetmiştim piş piş açıp pilateste zıplıyordum uyuyordu . Hala da bazen mızmız olunca piş piş açıyorum uyuyor deneyin:)
Zinnetnur minik_sercemm of of 2 ay boyunca neler çektim. Hiç bir şey işe yaramadı ne gaz damlaları ne başka bir şey o ağladı ben ağladım 2 aydan sonra mucizevi bir şekilde sakinleşmeye başladı mucizevi diyorum çünkü o günler bana hiç geçmeyecek gibiydi . Ama geçiyormuş klasik olacak ama böyle. Sadece sabır. Şimdi 3 buçuk aylık olduk yeni yeni beceriler kazanıyor sesler çıkarıyor insan o günleri unutuyor bir an da
minik_sercemm Zinnetnur ay geçer mi bu günler tek bakmasam bu kadar zorlanmam ama tek bakıyorum çok zorlanıyorum hiç dinlenmeme fırsat bile olmuyor her yerim ağrıyor bu yüzden🙁
minik_sercemm Karan61 emzik verdim ama midesi bulandı kustu vermeyi düşünmüyorum. Ayrıca damak yapısı bozuluyormuş.
minik_sercemm Zinnetnur benim bebeğim şuan daha duymuyor 13 günlük ayrıca o seslere de alıştırmak istemiyorum inşallah da ihtiyacım olmaz.
Zinnetnur minik_sercemm geçiyor bende inanmıyordum ama geçiyor bir de emzik vermek istemiyorsunuz sanırım ama inanın emzik hayat kurtarır . Benim kız emzik almadı hiç almaya niyeti de yoktu 1 ay çabaladım tutsun diye sonunda başardım . Büyük faydası var her konuda
Zinnetnur minik_sercemm valla canım 40 ı çıkmadan duymaz ses almaz hurafelerine inanmıyorum ben bilimsel olarak öyle bir şey de yok zaten bebekler anne karnında duymaya başlıyorken doğduktan sonra nasıl duymuyor oluyor.
Zinnetnur minik_sercemm bir de tecrübeli anneler olarak size bazı önerilerde bulunuyoruz biri kanguru demiş kanguru kullanamam demişsiniz biri emzik demiş kullanmayı düşünmüyorum diyosunuz ben piş piş ses diyorum dinletmem diyosunuz bir gün yapmam dediğiniz her şeyi yaparken bulacaksınız kendinizi emin olun. Çünkü yeterki ağlamasın sussun isteyip her yolu deneyeceksiniz o gün buraya tekrar yazın lütfen
minik_sercemm Zinnetnur ben 4 5 kere verdim ama her defasında midesi bulandı ağız dolusu kustu hangi marka versem ki. birde gece uyumuyor ona bir tavsiyeniz var mı?
duygualp minik_sercemm hayır ne yazık ki kırkı çıkınca daha kötü oluyor çünkü en yoğum olarak iki aylıkken yaşanıyor, üçüncü ayında bir hafifleme olacak, evet doktor çözümü yok gibi:( biz dört farklı doktora gittik her denileni yaptık ama nafile;(
gokcehamza duygualp benim doktorum 90 gün altın kural demişti 90 gün ağlar dünyaya ayak uydurmaya çalışır gazlanır vs vs demişti gerçekten 3. Ayda bi rahatlamıştı oğlum sonrası daha sakin güzel geçmişti . Suan 6 yaşında 😅
minik_sercemm Zinnetnur ben nedenleriyle birlikte yazdım iyi okumadınız sanırım. kanguru yenidoğan döneminde değilde 2 3 aylıkken kullanılmaya başlanıyor o zaman tabiki kullanırım. emzik kaç kere verdim sürekli midesi bulandı ağız dolusu kustu hadi başka marka aldım diyelim onda da kusacak peki emziğe ben nasıl alıştıracağım onunda tavsiyesini verin.
Zinnetnur minik_sercemm ben kanguruya 1 aydan sonra koydum bir sıkıntı da olmadı ya da kanguru değilde sling de kullanabilirsin. O yenidoğandan itibaren kullanılıyor. Emzik olarak eğer bebeğiniz damaklı almıyosa damaksız emzik deneyin ben we baby damaklı verdim tutmadı aventin damaksız emziğini tuttu deneyebilirsin. Gece uykusu için de ılık duş hafif beyaz gürltü ve kucakta zıplamak öneriyorum ben bunları yaptım ve faydasnı gördüğüm için söylüyorum umarım faydasınolur
Esmaozc00 minik_sercemm canım metsil banada verdi doktor işe yaramadı başka bir doktora gösterdim verilir mi hiç bu dedi bigaia verdi o ise yardı kolik masajı var onu yap sıcak bir bez hep karnının üzerinde olsun çok işe yarıyor
minik_sercemm Esmaozc00 niye metsilin içeriği mi kötüymüş. ben aslında doktora danışmadan aldım çevremde ondan memnun olan vardı ama bizde işe yaramadı.
Esmaozc00 minik_sercemm benim bebeğimde öyle kucağımda yatıyor beşige koyucam hissediyor mu hemen gözünü açıyor başlıyor ağlamaya 😁😁😁