Ben böyle şeylerin nasıp olduğuna inanıyorum 1 yıl korunmadım ilk kızımda olmadı sonra oldu 2 inci de 3 yıl korunmadım 1 kere bile olmadı tesadüf oldu 3 te o kadar dikkat ettim oldu kaza ara tek seferde ben sok o geçirdim bazen ne yaparsan yap olmaz bademde korunsan da oluyor nasip rabbim ona da versin tez zamanda sağlıklı sıhhatli