Dem_987 Kızlar merhaba 5 6 ay kadar önce arkadaşım hamileydi ve sağlıklı bebeğinin kalbinin durduğunu öğrendi kürtaj oldu .o zamandan beri doktora vs de gitti ama bi problem yok deniyor hamile kalmaya çalışıyor kalamıyor. Ne önerirsiniz bu konuda ilaç vs ne kullandınız yardımcı olabilir misiniz?.
Beyninizikullanmakucretsizdir Dem_987 ovulasyon testi kullanabilir yumurtlama günlerini değerlendirsin ve en önemlisi de olmuyor stresinden uzak dursun
Ayglhanvlkn Dem_987 kocasıyla namaz kılıp çocuk denemesi yapsın🙏 rabbimden istesin güzelce niyet etsin wericek olan Allah
Beyninizikullanmakucretsizdir Dem_987 stresten uzak dursun kafasına takmasın bunlar tedavi yöntemlerinden daha önemli
Dem_987 2pati2baby defalarca söyledik kendini iyi hissetmen lazım diye ama demekki baş edemiyor bilmiyorum 😕
2pati2baby Dem_987 6 sene bu yüzden çocuğum olmadı tüp bebek denemeleri mi dersin ws ws derken en son çocuk olayını kafamdan attım ve süprizzz kendiliğinden oldu 🤗 psikolojik destek almalı
Ayglhanvlkn Dem_987 benm bebeğim öyle oldu ilki düşüktü 2. De namaz kılmıştık eşimle ilk ayda tuttu bin şükür şuan 6. 5 aylık
balkanlardangelensogukhava Dem_987 hayıt tohumu. Bir araştırsın derim. Ben hormon bozukluğu için kullanmıştım faydasını gördüm gerçekten. Hiç bir zararı yok diye biliyorum kadınlar için mucizevi bir bitki diyorlar. Erkeklerin kullanması sakıncalı zaten. Sabah akşam taze yapıp içecek eğer tohumu alırsa. Ama artık direk hayıt suyu olarak suyu da satılıyor sanırım. Tabi kendisi araştırsın gerekirse doktora sorsun biz sadece tavsiye veriyoruz. En yakın zamanda gönlünün muradı kabul olur inşallah sevgiler..
pasaklisinkukuli Dem_987 adet bitip yıkandıktan sonraki swkizinci gün birliktelik sonra iki günde bir devam
1sirinannesi Dem_987 İlişkiye sadece çocuk için girmesin, çok kafasına takmasın, bence yeni kaybettiği için, aklında kaygı vardır diye düşünüyorum, ama oyalanacak başka şeyler bulursa olur inşallah.
Poncikkkk Dem_987 ilac değil stresten olmaz bebek olsın olsun diye uğraşıp stres yapınca gebelik gerçekleşmiyor bende bi türlü istediğim halde hamile kalamammştım sonra bıraktım lan dedım olmuyor artık önceden dikkat ettiğim şeyleri artık umursamamaya başladım ne zaman adet olacam diye sürekli bakmadım bebek olayını takmadım bir baktım hamileyım hamile klmadan bir ay önce soğan kürğ yapmıştm İbrahim Saraçoğlunın tarifi bilmiyorum onunda etksi var mı mide problemi yoksa soğan kürünü denesin ve stres yapmasn inşallah gebe kalır
Defnem36 Dem_987 Ben Adetim bittiği gün başlıyorum toplam süre 15 gün ve yumurtlama dönemine denk geliyor günde 1 tane soğan önce 1 bardak suyu koyuyorum çaydanlığa kaynamaya başlıyor sonra soğanın kabuğunu soğuyorum bıçak değdirmeden elimde parçalıyorum ve kaynayan suya atıyorum 5 dk kaynıyor fazla değil sonra altını kapat sabah aç karna yarım bardak akşam yemekten önce diğer yarım bardağı iç unutma hergun taze olacak çok şükür bende işe yaradı inşallah Allah’ın izniyle sendede işe yarar bende birde kist sıkıntısı oluyor o yüzden ne kadar zayıf olursam o kadar iyi oluyor sizde öyle bir sıkıntı oluşuyormu kilo problemi?