rabiaoztrk damladll benim kızım da kaldı 12 gün prematüre doğdu 35 haftalık enfeksiyon yüzünden yattı o yüzden biraz da sarılık fazla sürdü
htcysf Sadece yüzünde var sarılık ve çokta yükselmedi aslında sarılığı 12ye kadar çıktı sonra düşüşe geçti 36+6da doğdu kilo alımı filan da ilk ay gayet iyiydi
Ebus2045 Tugba5834 gayet normal canım geçen hafta doktor kontrolümüz vardı herşeyi normal dedi doktorumuz hatta sarılık ölçümü yaptı 5 çıktı. Bende ilk oglumdada 3 ayda anca geçmişti dedim bu da öyle olacak büyük ihtimalle şuan 2,5 ayligiz