Tugba5834 evet,kilosu normal degerdeyse uzamış sarılık oluyor bı sebebi olmuyor genelde,ama bizimki uyuşmazlık yüzünden olmuştu,geçer ama bir kaç haftaya sık sık emzirdikce,kaka yaptıkca doktor da demiş zaten 2 saatte bir emzir diye 3 ayı geldimi geçer kendiliğinden fazla sürmez merak etmeyin