neolmusyaani bana doktorum 10 aya kadar normal doğalı bu dedi hatta emzik vermeye çalışıyorum hocam emmesin diye dedim ya da gun icinde dikkatini dagıtmaya çalışıyorum dedim. Doktorum cocuk en dogalini yapiyor birakin demişti bana. 3 aylıkken uykuya geçişlerde ve acıktığında emiyordu. şimdi sadece uykuya geçişte oda uyuduğu zaman bırakıyor parmagını. biraz daha büyüdüğünde devam ederse bir pedagogla görüşeceğim. Doktorda öyle yönlendirmişti. Başta uyanıkken de emiyordu şimdi sadece uykuya geçişte.