nazalex yeni görüyorum canım kusura bakma valla bende oğlumda kundak yaptım rahat ediyodum reflü yatağında yatıyordu kusarda yutar diye korkuyodm bazen hafif yan yatırıyodum kundaktayken çok rahat bence üstü açma derdi de yok ne zaman kundaktan çıktık valla 4 aylıktan sonra kollarını sardırmıyodu artık kullanmaya başladım şubatta 4 aylıktı torba uyku tulumu kullandım ayakları rahat etsin diye bu senede normal uyku tulumu kullanıyorum büyük rahatlık ama kundakta zaren seninki biraz elleri kolları ne zaman sardırmazsa o zaman kullanırsın