Anneyimm1 kız ben diyarbakırın kervan geçmez bi ilçesinde odun sobalı bi evde 2,5 tog uyku tulumuyla oğlumu 3 yaşına getirmiş insanım klimaylamı yapamıycan allahtan ilçeye doğalgaz geldide geçen sene hemen bağlatıp kurtulduk ben kullanıyodum 2,5 tog içine kalın bi üst bide kalın pijamasını giydirip tulumu giydiriyordum yanımada normal bi bebek battaniyesi alıyordum burnu soğuk elleri soğuk oldumu battaniyeyi hafiften tek kat üstüne atıyordum tabi benimkinde diyarbakırın soğuğu bardı oranın soğuyula buranınki asla bir değil klima ve elektrikli sobayı aynı anda açtığımızda bile ısınmıyordu ikidebir elektrik gidiyordu kardan yol kapanıyordu bende izmirliyim şu anda izmirdeyim fırtına var baya şu an kliman gece boyu açıksa çocuğa kalın üst kalın pijaması üstünede tuşumu giydir yanına ince bi çarsaf yazlık yorgan tarzı bişey al gece burnuna dudağınla dokun öper gibi ellerine ensesine eğer soğuksa örtüyü sıkmadan öyle bi at üstüne terlemesin hafif soğuktan bişey olmaz