Gamzekndmr bizde 5.5 aylıkken ilk dişimizi çıkarttık canım arkasından 1 hafta sonra ikinci patladı altta iki diş ohh çok tatlı diyordum ki 😂😂 üstten 4 tane birden patlattı şuan 8 aylığız 6 tane dişimiz var ilklerde sorun yaşamadık ama en son üst köpek dişi diyorlar onu patlatırken ateşi 39.1 oldu acile götürdüm düşürdüler evdede suya falan soktum duş aldırdım soğuk kompres uyguladım şükür bitti şimdi diğer dişleri bekliyoruz 🥰🥰