Gamzekndmr 8 buçuk aylığız ama hala dişimiz çıkmadı 🙄 sizde durumlar nedir kaçıncı ayda diş çıkardı bebekleriniz ? Her bebekte illaki ateş, halsizlik vs oluyor mu ?
AygulSina Gamzekndmr ilk disini 4 aylikken cikardi sonrada 9 10 aylik falandi ama 9 10 aylikken 6 dis birden geldi ates yapmadi cok sukur huysuzluk vardi biraz. Ilk iki disinde 38 kadar yukseldi dusla vs düşürdum ilac kulanmadim diye hatırlıyorum. Yengemin kizi 14 aylikken hepsini birden cikarmis boyle bi ihtimalde var
cylnchngr Gamzekndmr hiç merak etme canım bende öyle diyodum 9 ay 6 günlüğüz bizde tam bir ayda 4 diş patlattı iki alt iki üst seninde öyle olur muhtemelen zaten 18 aya kadar normalmiş
hayalperest_ Alptugba ben de derde kaldım her gün ağzının içini tarıyorum huylandı açmıyor artık beklentinin farkında gibi 9 ay 10 günlük
hayalperest_ Ummahanaydn yalnız değilmişiz daha kolay diyolar ama geç çıkınca mısır gibi pat pat çıkarır peş peşe diyor büyükler umarım öyle olur
Hediye Kızım on ayliktan sonra üst dişleri ile cikarmaya basladi sonra alt diş sonra azılar tamamen zıt siralama ile ilerliyoruz
Gamzekndmr Hediye ilk önce üst dişler mii 🙄 bende bu çocuğun üst dişleri kabarmış sanki dediğimde önce alt dişler çıkar sana öyle gelmiş diyorlardı demekki mümkünmüş 🤔 gerçi bana öyle gelmiş gerçekten hala çıkmadı 😅
Hediye Gamzekndmr yani ben o kadar ha diyince çıkan bisey sandım ki kabardiktan bile 1 ay sonra çıktı yada benim kizimin uzun sürdü kimi üst dis olarak basliyor demek ki kaldi ki kalıplaşmış şeyler diyorlar hep sanki kanun sonra ben üst dis cikti dedikten sonra cok kisiden duydum bizimde oyle oldu diye 😂degisiyor tabi az agrisiz hatta sifir agrisiz çıkarsınlar yeter😂
Alptugba hayalperest_ 😁😂😂😂bende hergün bakıyorum hatta belki ben goremiyorumdur diye telefonun flasiyla bile baktigim oluyo bazen 😂
hayalperest_ reinamm aaa senin kizda mı geç çıkardı bizimki de öyle ya sabirsizlanmaya başladım artık 🙏