Irmakmelegim simseklivekalpli kziim KAH HASTASI vücudunda böbrek üstü bezleri kortizol hormonu salgilayamiyor o yuzdn disardam hormon ilacı kullniyrz 28 aylık kziim 1 yıldır kullniyrz düzenli kontrol ve kan tahlili var
ereninannesi_ simseklivekalpli hala duruyor mu bilmiyorum ama Bilkent şehir Hastanesi’nde Ahmet bey var 6 sene belki daha fazla takibimi o yapmıştı memnundum. Genelde tek girerdim yanına ona rağmen çocuk diye anlatmamazlik yapmaz gördüğü her problemi söyler sorulara cevap verirdi.Bir de Ankara üniversitesi Cebeci fakültesiydi galiba doktorları gerçekten çok iyi.
simseklivekalpli ereninannesi_ çocuk endokrin değil mi dediğiniz doktor? Aratıp baktım ama çıkmıyor ahmet diye birisi. Fakülteye de götürürüm ama doktor önemli iste🥺 etlik şehirde takipli kızım ama yüzümüze bakıp bişey demek yerine bilgisayara yazı yazıp durdukları icin kafamdakileri ne söyleyebiliyorum ne onlar bana açıklama yapıyor.
gly57 simseklivekalpli ben bizzat gitmedim ama kızım için Lütfi kırdara nefrolojiye gitmiştik. orda kadınlarla konuşuyordum memnunlardı ama adını unuttum keşke hatırlayabilsem. bizde nefroloji doktorumuzdan baya memnunduk ilgiliydi. isterseniz googleden yorumlara bakın varsa.
ereninannesi_ simseklivekalpli evet çocuk endokrin. Dışkapı çocukta takibime başlamıştı. Orası Bilkente taşınınca oraya geçtik. En son geçen sene Haziran’da muayene olmuştum. Atanmış olabilir. Ank unide birkac bölüme muayene olmuştum biri hariç diğerlerinden memnundum güzel ilgilenmislerdi o yüzden tavsiye ettim endokrine ayrıca gitmedim orda. Etlik şehirden memnun olmayan çok kişi var bu arada Bilkent daha ilgili bı bakın isterseniz. 2 hafta önce nöroloji ve kardiyolojiye bebeğimi götürdüm baya ilgilendiler fikir olsun size de isterseniz
seyhannhri simseklivekalpli a life da ediz yeşilkaya var.. Gaywt iyi. Bır de alev hoca var özel yerı var cayyolunda. Bir de bizim prof doktorumuz onerdı ısmını eşime sorarım bır de o var ama biz edizz hocaya gıdıyoruz
seyhannhri simseklivekalpli oğlum persentilde kısa kalmıstı.. Oyuzden takıpfeyız yaklasımına gelınce allahım ne guzel bitinş yaratmıs dersınız şirin sevecen tatliş bş adam. Oğlumu paşam dıye sever.
Pnrg simseklivekalpli kizim icin koru hastanesinde mehmet emre tascilara gitmistik, mizaci biraz sert gozuken ama iyi bir doktordu, o da asker kokenli oldugu icin saniyorum. Sorularimizi yanitliyordu belki gitmeyi dusunebilirsiniz diye yazmak istedim.
Pnrg simseklivekalpli rica ederim, kizimin topuk kaninda KAH suphesi vardi o sebeple gidiyorduk, 7 ay boyunca kan takibi yaptirdik kendisine, sonucunda degerler dustu cok sukur
simseklivekalpli seyhannhri güzel yorumları var teşekkür ederim aklımda olsun bu isim. Muayene ücreti, tahliller ne kadar acaba?
Elvineva Sami ulus hastanesinde Aslıhan hanıma götürüyordum kızımı şimdi etlik şehir hastanesinde görev yapıyor 4 yaşından beri götürüyorum şuan 11 yaşında çok memnunum sorulara cvp veriyor ilgili bir dr
simseklivekalpli ereninannesi_ etlik doktor konusunda zayıf bir hastane ama Keçiören’de olunca insana seçenek de kalmiyor. Mhrs kayıtlarından soyisimine bakabilir mısınız ahmet beyin hangi hastaneye geçtiğini bulayım. Hastaneye gitmek sorun değil de kafana göre gidince doktor ilgili olmuyor o kötü oluyor. Sizin neyiniz vardı geçmiş olsun.
seyhannhri simseklivekalpli bizim genel sıgortamız var ucret bılmıyorm ama bazı tahlıllerı sıgorta karsılamadı cepten odedık