simseklivekalpli Merhaba arkadaşlar. Sorularımı cevaplayacak, iyi bir çocuk endokrin uzmanı arıyorum. Özel devlet fark etmez. Yardımcı olabilecek biri var mı?
marisback simseklivekalpli Çocuk endokrin bölümü ayrıca mı oluyor bilmiyorum ama ben kendim için medicalpark batıkent Şahin Doğanay hocaya gidiyorum çok memnunum.
Irmakmelegim simseklivekalpli imkaniniz varsa çocuk endoklin konusunda İstanbul da Teoman akçaya var prof çok iyidir ben kızımı götürüyorum her 3 ayda bir bursadan İstanbula gidyrm diyebilirim
ereninannesi_ simseklivekalpli hala duruyor mu bilmiyorum ama Bilkent şehir Hastanesi’nde Ahmet bey var 6 sene belki daha fazla takibimi o yapmıştı memnundum. Genelde tek girerdim yanına ona rağmen çocuk diye anlatmamazlik yapmaz gördüğü her problemi söyler sorulara cevap verirdi.Bir de Ankara üniversitesi Cebeci fakültesiydi galiba doktorları gerçekten çok iyi.
gly57 simseklivekalpli ben bizzat gitmedim ama kızım için Lütfi kırdara nefrolojiye gitmiştik. orda kadınlarla konuşuyordum memnunlardı ama adını unuttum keşke hatırlayabilsem. bizde nefroloji doktorumuzdan baya memnunduk ilgiliydi. isterseniz googleden yorumlara bakın varsa.
simseklivekalpli marisback evet ayrıca oluyor, normalde çocuk doktoru sevk açıyor. Özelleri bilemiyorum. Bu dediğiniz doktor normal endokrin doktoru mu?
Irmakmelegim simseklivekalpli kziim KAH HASTASI vücudunda böbrek üstü bezleri kortizol hormonu salgilayamiyor o yuzdn disardam hormon ilacı kullniyrz 28 aylık kziim 1 yıldır kullniyrz düzenli kontrol ve kan tahlili var