Piraye123 Sarahh tek uyku derken gündüz uyuduğu uyku sayısı olarak söyleniyor. Gece uykusu sayilmiyor. Benim bebegim mesela gün içinde akşam uykusu haric iki uyku yapıyor. Yakında gündüz bir kez uyumaya başlayacak. Tek öğlen uykusu. Tek uyku buna deniliyor.
Sarahh Piraye123 anladım , teşekkür ederim ben Azeri olduğum için bazen bazı şeylere fransız ola biliyorum
Hilal28 Omerinannesj 17 aylık daha geçmedik bazen tek uyku oluyor 18.ayda geçmesi normal. 10 aylıkken 3 kere uyuyorduk
Tuvel Sarahh gündüz kaç kez yatarsa o söylenir mesela benim oğlum gündüz bir defa yatıyor yani tek uyku yapıyor denir
Azra41 Omerinannesj çok erken tek uyku için 😏 uyku duzenlerini ddgistirin kziim o aylarda 2 bazen 3 uyku yapıyordu 🥹