Tazeanne1010 esra101010 sana güzel haberi vereyim 3. Aya girer girmez gaz bitiyor benim bebeğimin geçtiyse herkesin ki geçer :) doktor kontrolümde popo deliğine baktırır mısınız çatlak oluşmuş olabilir kanlı kaka sebebi oda olabilir
esra101010 Tazeanne1010 bepantol kremle hep kremlerim aslında kendimde bi dikkat edeyim moralim bozuluyor kan görünce ya
Tazeanne1010 esra101010 geçecek diyorlardı inanmıyordum ama gerçekten geçiyor sabret biraz hepsini yaşadım 1 ay var bebeğimle bebeğinin arasında