Tazeanne1010 safhalisderin kakada kan sümüksü popoya yapışan kaka ve gaz problemi varsa alerjisi vardır demektir 3.derece süt alerjisi olan bebeğimden biliyorum
2kiz safhalisderin sütun yağlı oluncada öyle kaka yapıyor yüzünde kabuklanma yada vücudunda kabuklanma yoksa ve kadında kan yoksa gelişimi kilo alımı normalse bı sıkıntı yok demektir
Lena77 Mukuslu kaka asla tek başına bir belirti değildir. İçinde kan , bebekte ateş kusma , ciltte döküntü yoksa yediğiniz bişeyden kaynaklanmıştır. Bebişi al kucağına sarıl ve öp benim için de ☺️
Lena77 safhalisderin 1,5 aylık onlar gayet normal. Bu döküntü bütün vücutta ve yaygın bir şekilde oluyor. Yine de aklınızda soru işareti kalmasın diye kontrole gittiğiniz de doktorunuza danışa bilirsiniz. Ama içiniz rahat olsun süt alerjisi kendini her şekilde farkettiriyor emin olun Not : konu hakkında pimpirikli ve deneyimli biri 🤭
safhalisderin Lena77 ay sormayın bende öyle her sabah her yerine bakıp bir yerinde bişi görüp başlıyorum kurmaya kafamda 🥺
Melikenl Lena77 maalesef bizim döküntüler sivilce şeklinde başlamıştı. Önce yüzde sonra eklem yerlerinde daha sonra da saç içi ve bütün vücutta 😥
Tazeanne1010 safhalisderin benim bebeğimde en büyük belirti geçmeyen gazdı 2 buçuk aylık olmuştu doktor azalmasını bekleriz bu ayda demişti ama asla uyuyamıyordu 24 saatin 23 saati uyanıktı. Bebeğinize mama veriyor musunuz
Tazeanne1010 safhalisderin ben bi günlük mama vermek zorunda kalmıştım o gün kanlı kaka yaptı sonra Neocate diye özel alerji mamasına geçtik. Bazı belirtileri de egzama kızarıklıkmış ama benim bebeğimde yoktu
Zehra1908 Benim bebeğim de alerji çıkmadı ama laktoz intoleransı çıkmıştı yani ben emzirdiğim için içinde laktoz olan ürünleri tüketmiyordum
sevdanurikramurat Aynı şeyi yaşadık devlet hastanesi çok kalabalık diye özele gittik o kadar tahlil yaptılar sonuç besin alerjisi denildi bol bol emzir geçer dedi doktor sadece emzirmek lazımmış mama kullanıyor ise mama.
Tazeanne1010 esra101010 canım ben süt ve süt ürünleri olan hiçbir şey tüketmiyorum emzirdiğim için. Margarinin içinde bile süt tozu peynir alt suyu gibi şeyler var hazır paketli gıdalar yasak bana. Mama vermek zorunda kaldığımda kanlı kaka yapmıştı normal mama kullanamıyor alerjisi olan bebekler özel mamaları var siz emziriyor musunuz
esra101010 Tazeanne1010 bende emziriyorum ama besin konusunda çok sıkıntı çekiyorum kahvaltı zor akşam yemeği zor süt yapacak hiç bir şeyi tüketemiyorum bide çok gazlı bi bebek gaz yapacak şeylerde yemiyorum yani durum vahim bide dikkat etsemde kanlı kaka oluyor siz tavuk balık yiyor musunuz
Tazeanne1010 esra101010 kaç aylık bebeğiniz Şuan ? Benim içinde çok zor herşeyin içinde süt olduğunu bu kadar bilmiyordum :) kahvaltı da domates biber salça zeytinyağ yufkadan katmer yapıp yiyorum. Akşam yemekleri de sebze yemekleri hep. Bizde çok gazdan çektik bi ara kendimi öldürecektim şaka bi yana çok yıprandım o yüzden bende gaz yapacak hiçbir şey yiyemiyorum balık çok nadir de olsa giyiyorum tavuk da ögle. Metsil hap var gaz için kendiniz için onu kullanın çocuk doktoru bana onu yazmıştı
Tazeanne1010 esra101010 kanlı kakaya devam ediyorsa mutlaka gözden kaçırdığınız bir şey var. Yediğiniz içtiğiniz şeylerin içindekileri okuyor musunuz? Yada bebeğiniz de çoklu gıda alerjisi olabilir mi sadece süt alerjisine mi bakıldı ? Kanlı kakadan kastımız iğne ucu kadar küçük küçük noktalar mı yoksa ip gibi uzun kandan mı bahsediyorsunuz ? Alerjide nokta nokta kan oluyor eğer bebeğinizin gazdan dolayı ıkınıp popo deliğini çatlatmış olabilir oda kanlı kaka yapıyor başıma geldi ikisini ayırt etmeniz önemli süt içinde günde 3-4 litre su içiyorum ben gerçekten süt yapıyor su
esra101010 Tazeanne1010 gaitada redüktan maddeye bakıldı başka test yapılmadı kakasına göre süt alerjisi dendi
Tazeanne1010 esra101010 sana güzel haberi vereyim 3. Aya girer girmez gaz bitiyor benim bebeğimin geçtiyse herkesin ki geçer :) doktor kontrolümde popo deliğine baktırır mısınız çatlak oluşmuş olabilir kanlı kaka sebebi oda olabilir