Lcy03 ilknurcelik ben 6 sene sonra oldugu icin kizim sanirim.öle seyleri dolu dolu iki kisi yasayinca kizim.oldukdan sonra hic biseyi istemiyorum ama sizin anlattiniz gibide zor deyil tabi 2 veya 3 cochunuz varsa dogrudur ama bir bebekle ...
Ddmyvz ilknurcelik ya uyutuyorum tamam diyorum biraz vakit geçirelim kocama sarılıyorum başlıyor ağlamaya 😂 bu sefer hadi bebise bak derken kocamda ya tvye dalıyor ya uyuyakaliyor 🤦♀️ garezi var bize ahahahaha 😂
Lcy03 ilknurcelik benimde 6 sene sonra oldu kizim var ama cidden ne bilim sizin anlattiniz gibi deyil hatta bazen canim dikiliyor uyandirsammi diyorum 😂😂😂
Annesininprensesi ilknurcelik eşimin zaten öyle bir problemi yok eve gelir biraz kızımızı sever bana verir ağlıyor diye bir elinde telefon bir elinde kumanda birşey söylediğimde beni duymaz bile o kadar renkli bir hayatımız var yani😒
ilknurcelik @Lcy03 kaç aylık bebeğin bende o uyurken videolarını izliyorum özlüyorum çok ama yoruyor anacığını çok olsun Allah sağlık versin