deletedmom4842 yorumlarından anladığım kadarıyla sakin bir bebeğin var. Benimki çok hareketli öyle ağlamıyor hiç yani 5 aydır gözünden yaş toplasam 5 kez gelmemiştir o da aşılarda 😂 Ama sürekli konuşmak istiyor dönmek emeklemek hatta yürümek istiyor 🤣 sürekli haykıra haykıra birşeyler anlatıyor haliyle biz sesimizi çıkaramıyoruz 😁