Btl25 çok normal canım benim kızımdada vardı hatta ilk doğdugunda fark etmedik 3-4 aylıkken fark ettik biz morlugunu bizimki kuyruk sokumunun o kısımdaydı morlugu hatta gamzeside vardı bu çocuğun burası delik ayrıca mor demiştik bişey olmjl bu kıza diye doktora vs görürdük doktor gamzesi var dedi ve zamanla geçicek dedi daha yeni 16 aylık rengi geçmeye başladı arkadaşında çocuğunda var onun kızı 3 yaşında hala var hafid morluk zamanla geçiyor korkma