Merhabalar kızlar bebişimin doğuştan sol poposunun arka kısmında morluk vardı doğum lekesidir dedik morluk daha sonra hemen popo üsütnde de görülmeye sonra daha belirginleşmeye başladı kaç zamandır bakıyorum hep aynı gibi ama kafama takıldı işte doğumdan gelen bu şekilde morluk olabilir mi