Acemi-annee biz ilk olarak devlet hastanesine gittik görüştüğümüz doktor 1 hafta hastanede yatış verdi sonda takılması gerekiyor kontorlumuz altında olması lazım dedi, biz hemen 1 yaşına girer girmez yaptırmak istediğimizi söyledik yani Mart ayında doktor bize Ağustos ayına randevu verecekti yoğunluktan dolayı biz kabul etmedik çok geç oluyyor diye, daha sonra özel hastaneye gittik çocuk cerrahına yine doktor bize 1 gece hastane de kalacağımızı ve evde 10 gün sonda takılı olacağını söyledi, 10 gün boyunca sağa sola yüz üstü yatması yasak sondayı çekmesi yasak tekrar takılınca zarar görüyormuş pipi doktorun hazırladığı ilaçlı su var onu damlattık, 10 günün sonunda sondayı çıkardılar ve artık çişinin yapmasını bekledik sızıntı varmı diye çok şükür herşey yolundaydı. Bu ameliyatlar tek seferde bitmiyormuş bazı bebek ve çocuklarda doktor çok önemli, Allah şifa versin .