mtnnnn Bizi de öyle bir süreç bekliyor. Biz şu an 6.5 aylığız doktor bize de 1 yaşında olması gerekiyor dedi. Benim tabi moralim bozulunca pek bir şey soramadım, sonra başka doktora da gider ayrıntılı öğreniriz dedim. Bide bizim yumurtalıklardan birisi de yukarıda onun da yerine indirilmesi gerekiyor. Nasıl bir ameliyat oluyormuş, size neler dedi doktor?