Caglaaaaa12211 evlerkadar 6. Aya kadar su yasak değilmi doktorum bana verme anne sütünde ve mamada var demişti güneş evet işe yarıyormuş onu duymuştum
evlerkadar Caglaaaaa12211 doktorlar verme dıyor ama sarılıkta mantık fazla dıskı yapıp vücuttan billurubini atmak o yüzden su verıp sureklı emzirdim bır zararı olmadı aksine düştü sarılık degerı veren arkadaşlarımda var ama siz bilirsiniz yine bebek sizin bebeğiniz❣️
nergishane Bizde de sarılık varmış doktor bey sürekli emzir dört beş saatte bir de 30 ml mama ver sütünüz tam gelene kadar dedi ve kaşıkla değil biberon önerdi