busragunesm yeterli olup olmadığını emzirmeden önce sağıp bilebilirsn. Göğüslerini sagdiktan sonra iki göğsünden ne kadar süt geliyorsa ona göre değerlendirmek gerekir. Benim bebeğim de sarılık olmuştu ,doktor bol bol anne sütü ver dedi. Ben emerken doydugundan emin olmadığım için biberonla da verdim , göğüsten içmesine rağmen biberonla da içiyordu. Sarılık olunca tek odam noktam çocuğun doymasi ve bol bol anne sütü icmesiydi