Benım bebegım de 8 aylıkken çok hasta olmuştum, devlet hastanesinin aciline gittiğimde oradaki kadın doktor sütüme geçeceğini en az geçecek olanın bu antıbıyotık oldugunu mecbur kullanmam gerektiğini ama 8 saat boyunca emzirmeyıp sağıp dokmem gerektıgını söylemişti. Ben de aynen öyle yapmıstım