meyrakalpben 8 aylık kızım var bugün diş doktorum amoklavin antibiyotik yazdı içtikten sonra ilk sütümü sağıp atmalımıyım kızlar sağlık ocağına sordum bi sakıncası olmaz aynı şekilde emzirebilirsin dedi ama kullanıp emziren anneler varmı?
-Eraymoms- meyrakalpben Bir sorun olmaz tabi ama o antibiyotik bana hiç yaramıyor midem kaldırmıyor binlik agir geliyor amoksisilin olduğu için rahimde de sulanma yapıyor kaşıntı vs
Sarpsmomm meyrakalpben doktor bana da yazmıştı zararı yok diye ben kullanmadım iyileştim ama yokmuş cidden bi zararı
Bebekcino meyrakalpben bende emzirirken uzun süre kullanmıştım sorun olmamıştı doktorlar kullanabilirsin demişti
Kbramhmed Bende kullanmıştım bebeğim 3-4 aylıktı doktor yazdı süte geçmez dedi başka bir doktora daha sordum bende emin olamadım o da aynısını söyledi kullandım mecburen ama bir sorun olmadı şükür hatta iki kutu kullanmıştım
meyrakalpben Kbramhmed çok teşekkür ederim 😇 bende günlerdir diş ağrısı çekiyorum artık mecbur kaldım kullanıcam
meyrakalpben -Eraymoms- aa inşallah bende yapmaz 5 gün kullanıcam mecburen diş ağrısı çekilir gibi değil😔
meyrakalpben -Eraymoms- çok affedersiniz kaşıntı yapıyo demiştiniz bende böyle pişik gibi oldum sizdede öylemiydi
-Eraymoms- meyrakalpben inşallah 🙏 evet diş ağrısı kabir azabı gibi derler çok kötü Allah şifa versin canm
Busniltos Hensşreyim. Gebelerde emzirenlerde verdiğimiz bir antibiyotik. Normal yasantınıza devam edin. Atmanızw gerek yok
kizlarimbenimherseyim Dexforte de dış ağrısına iyi geliyor ama emzirirken kullanilir mi bilmiyorum yinede aklınızda bulunsun emziremeyi sonlandirinca agridikca kullanabilirsiniz