NaimeYilmaz benim kızım o deönemlerde kalablık aile ortamına denk geldi. Evde akşamları 12 kişi oluyoduk. O yüzden bana çok yük bindirmedi😂 sıpalarımız gerçekten bizi parmağında oynatmaya bayılıyolar 😂 Kanguruyla destekli taşıdığın için daha rahat edersin. Hiç değilse dene . İnşallah bi an önce sağlığına kavuşursun canım 🤲🏻