NaimeYilmaz
Aynı ben ve bebeğimin Durumuda böyle dedesi alıştırdı kucağa sürekli gezmek istiyor havalar iyiyken arabasına koyuyorum bol bol temiz hava aldırıyorum parka yürüyüşe gidiyorum biraz yoruluyor o zaman rahat uyuyor ama o gün çıkmadıysak sürekli kucak istiyor odadan odaya fenalık geldi maşallah kilosuda epey iyi taşıdıkça sanki dahada ağırlaşıyor gibi oluyor oyuncak veriyorum dişleri kaşınıyor ağzına sokamıyorsa oyuncakları çığlık çığlığayız kavga ediyor resmen oyuncaklarla herkes bu zamanlarımın iyi zamanlar olduğunu söylüyor ama bence emeklemeye başlayınca ben daha rahat olucam sanırım yanından ayrılmama Asla tahammülü Yok sürekli yanında durucaz beyefendinin ee bir yandan sorumluluklar da var bende ne yapacağımı şaşırdım bu aralar