Neseimm nescafebagimlisi ya bende bu modelden almayı düşünüyorum ama içi polar değilmiş sıcak tutarmı istanbulda içine ne giydirmeliyim soğuk geçirirmi su falan
nescafebagimlisi Neseimm kuzum biz antalyadayız istanbulu bilemem ben daha 1 kez giydirdim cocugu ter basmıstı 😂 sıcak tutuyor tabikii içine de ince uzun kol zıbın , külotlu çorap giydirilebilir ki varsa al kalitesi şahane beğenmezsen iade edersin 🙏