BskSrc Merhaba kızlar elinde erkek bebeğe uygun kozmonot, astronot tulum olan var mı? Oğlum 10 aylık, kalıba göre 18-24 ay da olabilir 🤭
nescafebagimlisi Bende var almadıysanız 1 kere giydirdim alalı 2 ay oluyor ama antalyada yaşıyorum pek gerek yokmuş
Neseimm nescafebagimlisi ya bende bu modelden almayı düşünüyorum ama içi polar değilmiş sıcak tutarmı istanbulda içine ne giydirmeliyim soğuk geçirirmi su falan
lyl0742 nescafebagimlisi Antalya nın neresinde yaşıyorsunuz bende Antalya dayım burada giyemezler zaten de bazen şubat mart gibi köye falan gidiyoruz ozaman kar yağıyor orda tabi biz Antalyalıların giyecek birşeyi yok kara uygun 😀birde içi nasıl polar mı ? Oğlum var benim biraz kız modeli gibi
nescafebagimlisi Kapşonlu sıfır gibi etiketinin ipi bile duruyor daha giyemedik ki 15 dk giydik o kadar onda da terletti
nescafebagimlisi lyl0742 benim de oğlum var ben hem kıza hem erkeğe uyumlu olsun istedim içi polar değil ama elyaf dolgu mu artık neyse aşırı sıcak tutuyor , kepezdeyim bizde köye gidiyoruz orda giysin diye aldım ama dediğiniz gibi kar kış yerlerde giymek için var biz çok ihtiyaç duymadık 😂
nescafebagimlisi lyl0742 gerçi kış daha yeni geliyor kullanır mıyım tam bilemiyorum da 😂 kış çok soğuk geçicekmiş dediler bir anlık heves almıştım
lyl0742 nescafebagimlisi yani model kötü değil ama içi böyle polar gibi yünlü olanlar varya onlardan istiyorum ben aslında Antalya bu modeli giyer çok kalın değil pazara giderken soğuk havalarda falan bebek arabasında iyi olur bence yinede siz bilirsiniz tabi 😊 nekadar düşünüyorsunuz satarsanız fiyatı ben Lara’da oturuyorum
nescafebagimlisi lyl0742 ay biraz kafam karıştı sizde böyle diyince satmamaya karar verdim belki kullanılır ya 😂
lyl0742 nescafebagimlisi 😂 yani bencede satma dursun havalar çok soğuk değil ama böyle ocak şubat gibi gün içinde yağmur yağmadan aman pazara gidip geleyim diyorum üstü kalın ama altına nekadar kilotlu çorap giydirsemde kalın giydirsem de oyüzden üşür gibi hissediyorum o zamanlar da giydirebilirsin almışsın okadar dursun 😄
BskSrc nescafebagimlisi ben de antalya’dayım :) bence satma, ocak / şubat aylarında kullanırsın mutlaka :))))