Bnm kızımda üç aydan sonra kilo alımı çok azdı doktorumuz normal diyodu ama normal değildi doktor değiştirdik hemen tahliller yapıldı kansızlık varmış damlalarını ölçüsünü yükseltti balık yağı başlattı ve bir ayda aylardır almadığı kiloyu bir ayda aldık birde bn mamasını değiştim bebelac gold mamaya geçtim öneri üstüne