Buradaki az diyen insanlara bakmayın. Doğum kilosuna göre kilosu normalse sağlığı yerindeyse sıkıntı yapmayın. Hem kilolu olunca ne olacak ki? Gelişim sadece kilo ile ilişkili değil. Boyu ayina göre davranislari da önemli. Benim kızım da ayına göre zayıf. Ama çok hareketli. Bütün tahliller yapıldı her şeyi çok normal. Sağlığı yerinde. Şöyle diyeyim diş çıkarırken ih bile demedi. Bir kez burnu bile akmadi. Ama ne kilolu çocuklar var diş çıkarırken ya da en ufak bir usutmede salya sümük olup yataklara düşüyorlar. Ben de çok dert ederdim. Ama artık bıraktım. Çocuğumun sağlığı yerinde şükür varsın kilolu olmayiversin. Önemli olan zihinsel gelişimi. Gerisi genetik biraz da.