oglumubeklerken Zeyn0206 arabamız hyundai i20 . Eşimin hayalinde ki araba. Sunroof lu olması cam tavan olması vs şeklinde hayal kuruyordu çok şükür tam da o arabaya sahibiz. Benim zaten ehliyetim yok. Memnunuz çok şükür. Allah herkese istediğini nasip etsin
hepoyleolurzaten_ Aalime aman dur adımız çıkmasın önce başkaları evinden aldırıp evine bıraktırıyor dediler, şimdi de arabasını almış derler hshshshshshsh
Aalime hepoyleolurzaten_ yav s..i d…ğina denk hesabi 😂😂😂 oda ayni haltti buda ayni haltmis aman aman uzak olsunlar bisry kaybetmez kazaniriz
Biz3kisiyiz_ Zeyn0206 Kia cee’d var ama hayal olarak Mercedes G serisi 😂 yüksekte pek sevmiyorum aslında duruşu güzel bu modelin 🙈