Eslem71 Ben heyecandan kalmıştım birincide ikincide aynı şekilde heyecanlıydım isterseniz sakinleştirici alabilirsiniz doktora sorarak. Birde komisyonlar da çok önemli ilk girenler aşırı sertti ama ikinciye girenler rahatlamam için benimle sürekli sohbet etmişlerdi başlayıp bitene kadar hep konuşturdu beni bende rahatlamıştım aslinda heyecanlandiran bizi tamamen komisyonlarmis bunu tecrübe ederek yaşadım.
İnşallah sizede insan gibi birileri çıkar