Sınavda olduğunu düşünme, ilk girdiğim de kendimden aşırı emindim mükemmel araba sürüyorum kesin geçeceğim dedim. Sinyal verdim kapandı tekrar vermem gerektiği için kaldım. 2. Ye girerken amaaan dedim ve bir de hamileydim, hiç düşünmedim ay sinyal ver bire tak yokuş kalk diye içten içe hesaplar verip durmadım dümdüz sürdüm geçtim :) yani işin aslı dümdüz sürün sınavda gibi düşünmeyin