cagatay23 efeninannesiyimben bizim doktorda 1 aylık kontrol de verdi ama bu probiyotik bagirsak düzenleyici gaz damlası olarakta metsil verdi
Bet25 cagatay23 bişsey sorucam gaz ılacıyla bıogiayı aynı andamı verıyosunuz acaba bende nurse hayvers ve biogiayı kullanıyorum aynı anda verılıyomu acaba ben cok aralıklı verıyorum işe yaramıyor galıba
seheryavuzz efeninannesiyimben mrb doğduktan snra küvezde kaldı bebeğim 8 gün cıkardıktan snra 10 günlükken kontrole geldik doktor bey damlayı önerdi aldık hemen. Başladık önceki Gün bitmişti cocuğumun baya zorlandı ıkındı durdu .. ilk cocuğumdada kullanmiştm ben memnundum halada memnunum
sumhanim seheryavuzz Bende kullanıyorum ama bebeğimin kakası çok cıvık ishal gibi oldu. Diğer kullananlarda da durum böyle mş?
sumhanim Bende kullanıyorum ama bebeğimin kakası çok cıvık ishal gibi oldu. Diğer kullananlarda da durum böyle mş?
sumhanim Aslnakn Bende kullanıyorum ama bebeğimin kakası çok cıvık ishal gibi oldu. Diğer kullananlarda da durum böyle mş?
vsleliz efeninannesiyimben cocuk doktorumuz ilk randevumuzda verdi bes günlükken yani. Hala kullanıyoruz bırakmayın dedi üç aylıgız. Biogaia gaz amaclı degil aslında bagırsak düzenleyici gibi bisey. Ben vermeyi unutursam o gün kaka yapmıyorum bebegm gercekten faydalı. Gaz icin nurse harveys var ama birinci ayda başlatmıstı bizim doktorumuz onu. Zaten üçüncü haftada baslıyor gaz
poyrazarelinannesi Bebeğim 3 ya da 4 haftalıktı sanırım, öneri üzerine kullanmaya başladım. Gaz ağlamalarını 1 ayda tamamen kesti. Probiyotik olduğu için uzun vadede ve düzenli kullanımda etki ediyor. Bağırsak florası için çok iyi bir damla. Ben tavsiye ediyorum
Vikvikk Ben önce metsil kullandım rahatlatıyordu ama yetersiz kalıyordu sonra biogaia ya başladım düzenli olarak veriyorum. Günde 3 kere 3 4 damla olacak şekilde bize iyi geldi. Emzirdikten sonra kesin gazını çıkarıyorum bezini değiştirirken masaj yapıyorum artık daha iyi bebişim
sumhanim seheryavuzz çok teşekkürler. Ama sanki bu damlayı kullandıktan sonra daha da sıvı kıvamda oldu. Günde 3 kez böyle cıvık kaka yapıyor. Normal mi acaba
cagatay23 Bet25 biogia günde 1 defa 5 damla olarak kullanıyorum Biogia yi hergun aynı saatte veriyorum Metsil de sabah öğlen akşam , 6 saat arayla veriyorum Ama metsilden pek menün değilim sab simlexe geçeceğim
Bet25 cagatay23 biz 43 gunluguz bugun cok sancımız vardı doktor fıtıl verdi kakasını yaptı ama sancısı bitmedi sesi kısıldı aglamakdan agrısı gitse üzülüyorum