efeninannesiyimben Aranızda biogaia gaz damlasi kullanan var mı 5 günlük bebekte kullanılır mı bebeğimin çok gaz sancısı yok ama gece bazı saatlerde çok huzursuz oluyor diye ebemiz tavsiye etmişti
sdanz efeninannesiyimben kesinlikle faydasını gördüğüm bir ürün. İki bebeğimin arası 1 yıl 1 ay ve ikisinin de ilk 3 inanılmaz gaz problemi vardı ki sürekli acile gitmek durumundaydım. Bu damlayı kullanıp, masaj yapmanızı da öneririm
irmarose efeninannesiyimben hayatımızı kurtarmıştı bizi de doktor 5 günlükken başlattı o kadar faydasını gördüm ki almanızı kesinlikle öneririm
bisakinol efeninannesiyimben bayatımı kurtaran o damla 😂 bebeğim gece gündüz gaz sıkıntısı çekiyormuş ama ben anlamamışım çünkü sürekli pırtlatıyordu bende gazını atabiliyor bu gaz sancısı değil diye düşünüyordum yengem gaz sancısı öyle birşey değil damla kullan dedi bu damlayı önerdi ama ben kullanmaya başladığımda 40 günlüktü çocuğum rahatladı hepimiz rahat bi uyku çektik
Mrv_cnl efeninannesiyimben evet bende kullanmıştım oğlumda. Daha küçük olduğu için yatmadan önce 2-3 damla verebilirsiniz şifa olur inşallah artı olarak artarsa kolik olmaya doğru giderse yani sap simplex de öneririm
Aslnakn Kullandım ilk doğduğunda ama hiçbir faydasını görmedim. Zaten genelde 15. Günde gaz problemi başlıyor bence başlamadan düzenli gaz damlası kullanın ben Nurse Harveys kullandım çok faydasını gördüm hem bitkisel hemde çok güzel gaz çıkarttı
Mrsada efeninannesiyimben doktor tavsiyesi ile 15 günlükken başladık çok rahat ettik bize çok iyi geldi bence bebeğe verilecek her şey doktora danışılmalı
belinay0316 efeninannesiyimben ben 4 aydır kullanıyorum çok da memnunum sadece gaz damlası değil probiyotik bı damla gerçekten hayatımı kurtardi benimde diyebilirim
Srcz efeninannesiyimben bizde kullandık gaz damlası değil bağırsak düzenleyici o. 2. Ayından sonra etki etmeye başlıyor dediler cidden bizde öyle oldu 2. Ayından sonra ishal oldu damlayı bıraktık düzeldi
bisakinol adaatuna hayır alttan da üsttende çıkarıyordu gazını ama ayaklarını çekip ıkınma gibi yapıp ağlıyordu meğer çıkan gazın dışında gazı daha oluyormuş nasılsa damlayı kullandım kesildi çocukta rahat etti bizde
yagmure17 efeninannesiyimben bence önce zinco deneyin bitkisel olduğu için ama fayda etmezse biogia deneyebilirsiniz. Bizde biogia ters tepti gündüzde ağlamaya başladı hemen bıraktım normale döndü tekrar. Damlalardan fayda gören çok oluyor ama ben sadece hareket ve masajdan fayda gördüm 2 ay 10 günlük
mrym2525 efeninannesiyimben ben metsil ile beraber kullandım ama 3 haftayı doldurmaya çalışın demişti doktor. 2 hafta bittikten sonra başladık
Aslnakn morsevenanne9 12 saat arayla 10 damla veriyordum ve çok faydasını gördüm gazdan uyumuyordu bile ama onu kullandıktan sonra kısa sürede geçti gaz problemi 🌸
slnrcn efeninannesiyimben benim bebeğim bir buçuk aylıkken doktorumuzun tavsiyesiyle başladık. Çok fazla gaz sorunu yoktu ama probiyotik olduğu için bağırsak florasını düzenler demişti doktor. Zaten bir aya yakın sürede bitiyor sonra gerek kalmazsa devam etmiyorsunuz.
Nimet1234 efeninannesiyimben bu damla sayesinde oğlum rahat etti iyiki var oğlum 5 aylık ben hala kullanıyorum
sumhanim Aslnakn Bende kullanıyorum ama bebeğimin kakası çok cıvık ishal gibi oldu. Diğer kullananlarda da durum böyle mş?