MTVr 3.500 kilo doğdu .. hep iştahlı bir bebekti bu arada .. ama bende yedirme konusunda cok üstüne düşüyorum bıkmadan , sıkılmadan …
Sabahları mutlaka , yumurta ve kefir veriyorum geriye kalan ne warsa veriyorum . Sonraki öğününde corba yada yoğurtlu karışımlar veriyorum akşam yemeğinde artık ne yemek warsa veriyorum.. yemeklerini zeytinyağı ile yapıyorum ilik suyu koyuyorum .. birde meyve suyu olrk kendim yapıyorum
Ve günde 3 kez yemek yiyor 🥲 mesela bu sabah Menemen , labne , zeytin , salatalık yedi öğlen gibide yeşil mercimek yemegı yapmıştım zeytinyağlı ilik sulu ve yanında kendim yaptığım erik suyunu içti akşamda mantar ve yoğurtla kapanışı yaparız 😌