berosunannesi 13 aylık, 12 kilo 83 cm. Yaşını 2 hafta geçince yürüdü. Anne, baba, dede, anneanne, babaanne, dayı, hala, abi, abla, gel gel, bay bay, Ayşe, elma, bebek kelimelerini kullanıyor. Göz kırp, öp, sarıl, öpücük gönder, bay bay, alkış, çak gibi şeyleri yapıyor. Köpek nasıl yapıyor diyince hav, kedi ve atı da aynı şekilde biliyor. Araba düt, tren çuf çuf yapıyor. Emmesi bitince bitti diyip kapatıyor, birini montuyla görünce hadi hadi diye darlıyor 😅