acimavi odunsu biraz daha erkeksi kadındı karışık gibi düşün. Onun babası euphoria calvin klein dır. Severim ama kış kokusu
La vie est belle benim favorim. Mükemmel seksi ama tatlı bir koku. Çiçeksi değil ama. Taş gibi koku.
Şuan Prada paradox kullanıyorum. Bu da tam kış kokusu ama bir la vie değil ya. Bu kokudan çok bulurum gibi geldi açıkçası.
Chanel madame matmazel. Bu da harika ama harika bir koku. Gül var içinde ama Gül kokmuyor. Ben ül kokusundan nefret ederim mesela.
Chole love story. Hiç bana hitap etmiyor benlik değil ama sanırım aradığın koku bu
Kolay gelsin :)