yeniaday1 merhaba, bende kızımda meme reddini yaşadım (4,5 aylık)hala bazen ara ara yaşıyoruz bebeklerin ne istedikleri belli olmuyor sadece sizin fazlasıyla sabırlı, sakin ve istikrarlı olmanız gerekiyor. Bebekle inatlaşmayın. Emmek istemiyorsa diğer memeyi teklif edin veya o an yanınızda eşiniz falan varsa biraz sakinleşmesi için verin. Sakinleşince tekrar deneyin böyle böyle geçecektir. Kalıcı değil merak etmeyin kolaylıklar dilerim .